Hutnicza 3

20- 218 Lublin

+48 817 462 865

sklep@tomarlublin.pl

Reklamacje i zwroty

z dnia

Reklamacje 


Jeśli dokonałeś zakupu w sklepie internetowym tomarlublin.pl reklamację należy zgłosić za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość e-mail na adres:

 reklamacje@tomarlublin.pl lub sklep@tomarlublin.pl 

albo przez wygodny formularz reklamacyjny. 
Zgłoszenie możesz złożyć także w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kierując korespondencję na adres: PHU TOMAR SP.J LEWANDOWSKI T, LEWANDOWSKA A, UL.Hutnicza 3 20-218 Lublin 

Dla sprawnego rozpatrzenia reklamacji prosimy, aby każde zgłoszenie reklamacyjne zawierało:

  1. Imię i nazwisko Klienta 
  2. Numer zamówienia i datę zakupu 
  3. Protokół szkody – dokładny opis wady towaru 
  4. Zdjęcia uszkodzonego produktu 

Reklamację możesz złożyć również w autoryzowanym serwisie producenta dla każdego produktu objętego gwarancją. Wszystkie niezbędne do tego informacje znajdziesz na karcie gwarancyjnej dołączonej do zakupionego towaru. Niektórzy producenci oferują w ramach swojego asortymentu gwarancję door-to-door. Sprawdź czy Twój produkt podlega takiemu serwisowi, by móc go zareklamować bez konieczności wychodzenia w domu. 

Masz pytania odnośnie złożenia reklamacji? 
Napisz do nas na adres: reklamacje@tomarlublin.pl lub sklep@tomarlublin.pl