Reklamacje i zwroty
z dnia
Reklamacje
Jeśli dokonałeś zakupu w sklepie internetowym tomarlublin.pl reklamację należy zgłosić za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość e-mail na adres:
reklamacje@tomarlublin.pl lub sklep@tomarlublin.pl
albo przez wygodny formularz reklamacyjny.
Zgłoszenie możesz złożyć także w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kierując korespondencję na adres: PHU TOMAR SP.J LEWANDOWSKI T, LEWANDOWSKA A, UL.Hutnicza 3 20-218 Lublin
Dla sprawnego rozpatrzenia reklamacji prosimy, aby każde zgłoszenie reklamacyjne zawierało:
- Imię i nazwisko Klienta
- Numer zamówienia i datę zakupu
- Protokół szkody – dokładny opis wady towaru
- Zdjęcia uszkodzonego produktu
Reklamację możesz złożyć również w autoryzowanym serwisie producenta dla każdego produktu objętego gwarancją. Wszystkie niezbędne do tego informacje znajdziesz na karcie gwarancyjnej dołączonej do zakupionego towaru. Niektórzy producenci oferują w ramach swojego asortymentu gwarancję door-to-door. Sprawdź czy Twój produkt podlega takiemu serwisowi, by móc go zareklamować bez konieczności wychodzenia w domu.
Masz pytania odnośnie złożenia reklamacji?
Napisz do nas na adres: reklamacje@tomarlublin.pl lub sklep@tomarlublin.pl